
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient, tj. osoba fizyczna może w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy drogą elektroniczną oraz dokonać zwrotu towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość należy w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość oraz odesłać towar na adres magazynu. Od umowy zawartej na odległość należy odstąpić drogą elektroniczną na adres: store@melimelu.pl podając w tytule wiadomości: Odstąpienie od umowy zamówienia nr [*****]. W treści odstąpienia od umowy prosimy o podanie numeru zamówienia, danych klienta oraz nazwę zwracanego produktu. Następnie prosimy o odesłanie towaru na adres magazynu: Meli Melu, ul. Jesionowa 5B, 09-140 Raciąż, podając na przesyłce dane umożliwiające identyfikację zamówienia na podstawie uprzednio wysłanego odstąpienia od umowy. Przesyłki, których nie można zidentyfikować na podstawie odstąpienia od umowy nie będą przyjmowane. Zwroty po terminie nie są akceptowane. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Rekomendujemy odesłanie zwrotu za pośrednictwem firmy przewozowej inPost bądź DPD. Odradzamy wysyłkę za pośrednictwem firmy przewozowej DHL z którą występują problemy w regionie odbiorczym.
Po otrzymaniu przez meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta.
Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru zewnętrznego i wewnętrznego.
Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy, gdyż zwrotowi towaru nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie, wszystkie produkty dmuchane w zaplombowanych opakowaniach ze względów higienicznych, bezpieczeństwa oraz wysokiego ryzyka uszkodzenia oraz produkty higieniczne (szczotki, szczoteczki, gąbki, kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach lub z plombą) oraz nośniki audiowizualne oraz audio, projektory obrazu oraz nośniki danych - zgodnie z obowiązującą ustawą praw konsumenta i wyłączeniu wybranych grup produktów z prawa zwrotu.
REKLAMACJA
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl. Wówczas wyślemy Państwo stosowny formularz reklamacji do wypełnienia i poinformujemy w jaki sposób będzie przebiegał proces reklamacji.
Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać w tytule maila "REKLAMACJA oraz numer zamówienia", następnie w treści nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie. Następnie należy wysłać reklamowany towar wraz z przesłanym przez Obsługę formularzem reklamacji na adres: Meli Melu - reklamacje, ul. Jesionowa 5B, 09-140 Raciąż. Prosimy o zamieszczenie na przesyłce danych osoby zamawiającej, co umożliwi identyfikację zamówienia. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki po jej odbiorze. Jeżeli zaobserwują Państwo niezgodność lub uszkodzenie mechaniczne prosimy o kontakt oraz w przypadku uszkodzenia wysłanie protokołu szkody spisanego z firmą przewozową w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki, co jest podstawą do złożenia reklamacji przez sklep u przewoźnika. W innym przypadku reklamacje z tytułu uszkodzenia lub niezgodności nie będą miały podstawy realizacji. Protokół szkody należy wysłać na adres mailowy: store@melimelu.pl podajc w tytule: PROTOKÓŁ SZKODY, zamówienie nr ****.
Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się również w Regulaminie Sklepu meli melu.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
+ 48 500 159 282