Kontakt    

Producenci

Regulamin

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.melimelu.pl prowadzony jest przez jednostkę prowadzącą działalność gospodarczą jako Meli Melu  z siedzibą rejestrową w Raciążu 09-140, ul. 19 Stycznia 17a/25, wpisaną do rejestru do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9552260436, REGON: 362977332.  Adres poczty elektronicznej: store@melimelu.pl.

1.2. Adres magazynu  sklepu prowadzony jest pod adresem MELI MELU, s.r.o., Kukučínova 48, 831 03 Bratislava – Nové Mesto, Słowacja

1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówień jest firma Meli Melu. Dane osobowe wykorzystywane są w celu wystawienia faktury, korespondencji, płatności i dostarczenia zamawianego towaru pod wskazany adres. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

1.3. Klient posiada pełne prawo wglądu, aktualizacji lub usunięcia swoich danych z bazy Sklepu meli melu.

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Aby skorzystać z usług Sklepu meli melu należy na stronie www.melimelu.pl zarejestrować się lub złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji. W obu przypadkach należy wypełnić stosowny formularz podając dane osobowe i zaakceptować Regulamin Sklepu.

2.2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny drogą elektroniczną.

2.3. Zamówienia realizowane są w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 

2.4. Klient informowany jest drogą elektroniczną o postępie realizacji złożonego zamówienia.

2.5. Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny do przygotowania przesyłki przez meli melu oraz czas transportu.

2.6. Czas niezbędny do przygotowania przesyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie meli melu w przypadku przelewu tradycyjnego lub gdy transakcja uzyska status wykonany w przypadku płatności elektronicznej.

2.7. Czas niezbędny do przygotowania przesyłki podany jest przy każdym produkcie. Produkty dostępne w magazynie meli melu wysyłane są w ciągu kilku dni roboczych, w szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. Czas oczekiwania na produkty na zamówienie jest zróżnicowany i waha się od 10 do 30 dni.  

2.8 Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon (lub faktura).

2.9 Złożone zamówienie można anulować drogą elektroniczną poprzez adres store@melimelu.pl. Zamówienie procesowane i wysłane do Klienta, nie może zostać anulowane.

2.10. Wszystkie ceny wyrażone są w PLN i są cenami brutto. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

2.11. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany poprzez Klienta sposób.  

3. DOSTAWA

3.1. Dostawa towarów odbywa się na terenie Europy w miejsce wskazane przez Klienta podczas składania zamówienia. .

3.2. Klient wybiera sposób dostawy spośród oferowanych przez Sklep meli melu, wyjątek stanowią meble, które wysyłane są wyłącznie kurierem zleconym przez producenta.

3.3. Wszystkie produkty dostępne w magazynie meli melu wysyłane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej i Poczty Polskiej. Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu się.

3.4. Każda przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona i zapakowana tak, aby uniknąć uszkodzenia w trakcie transportu. Każdą przesyłkę należy jednak sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera lub listnonosza, jak również – o ile to możliwe – wykonać zdjęcia szkody. Wysłanie protokołu szkody jest podstawą do reklamacji w firmie przewozowej. Dodatkowo Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki i znajdujących się w niej produktów po jej otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń innych niż mechaniczne Klient zobowiązuje się do poinformowania o tym sklepu w terminie do 4 dni po otrzymaniu zamówienia. Dodatkowo Klient zobowiązany jest do sprawdzenia produktu dmuchanego w ciągu 4 dni  od otrzymania przesyłki pod kątem wyeliminowania wad fabrycznych. Po tym czasie reklamacje na wady fabryczne produktów nie będą przyjmowane, a rozpatrywane będą jako reklamacje z toku użytkowania.

3.5. Czas transportu, licząc od dnia wysłania zamówienia przez sklep meli melu, wygląda następująco:

a) Kurier zewnętrzny (dotyczy mebli) – do 2 dni roboczych,

b) Kurier – do 2 dni roboczych,

c) Poczta Polska – do 2 dni roboczych,

d) Odbiór osobisty – uzależniony od Klienta,

e) Paczkomat - do 2 dni roboczych,

3.6. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia i sposobu dostawy, naliczany w koszyku Klienta

 

Wyjątek stanowią meble, których koszt transportu wynosi 60 zł niezależnie od wartości zamówienia. Na meble muszą być złożone osobne zamówienia.

4. PŁATNOŚCI

4.1. Ceny towarów i transportu są cenami brutto wyrażonymi w PLN.

4.2. Płatności dokonać można na 2 sposoby:

a) przelew tradycyjny na konto bankowe: 
Małgorzata Szelągiewicz

Przelewy krajowe: Bank Millennium S.A. 82 1160 2202 0000 0002 9182 0142,

Przelewy zagraniczne: Bank Millennium S.A. ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
IBAN: PL 82 1160 2202 0000 0002 9182 0142
SWIFT: BIGBPLPW

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Na zapłatę oczekujemy 5 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia lub 3 dni robocze w przypadku produktów z działu OUTLET i oznaczonych symbolem w tytule OSTATNIA SZTUKA (decyduje data zaksięgowania na koncie). Nieopłacone w terminie zamówienie, zostanie anulowane automatycznie, a produkt wróci na stan magazynowy.

b) płatność elektroniczna - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl (w tym również PayPal), którego właścicielem jest DialCom24 Sp. z o.o. Płatność elektroniczna umożliwia szybki i bezpieczny transfer środków poprzez przelew natychmiastowy w większości banków w Polsce oraz płatność kartą płatniczą/kredytową. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Sklep meli melu w ciągu kilku minut otrzymuje od serwisu Przelew24.pl potwierdzenie zapłaty przez Klienta. Więcej informacji na stronie: www.przelewy24.pl.  

c) płatność natychmiastowa ( w tym przelewy natychmiastowe, BLIK, płatności ratalne oraz płatności kartami płatniczymi) obsługiwana przez Blue Media S.A. Podmiotem świadczącym obsługę płatności natychmiastowych online jest Blue Media S.A.  Blue Media S.A. obsługuje płatności kartami płatniczymi:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Sklep meli melu w ciągu kilku minut otrzymuje od serwisu Blue Media S.A. potwierdzenie zapłaty przez Klienta. Zamówienia realizowane są w czasie określonym przy podsumowaniu zamówienia (od 24 h do 72 h lub więcej w przypadku produktów, które mają oznaczenie, że są na zamówienie)

W przypadku zwrotu przy wyborze płatności metodą karty płatniczej zwrot środków zostanie przekazany na rachunek karty przypisany do użytej karty.

5. ZWROTY

5.1. W ciągu 14 dni  kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru, Klient, który jest osobą fizyczną ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny odsyłając towar do sklepu. 

5.2. Zwrotowi nie podlegają  nagrania video i audio, projektory obrazu, oprogramowanie komputerowe zapisane na nośnikach, produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta, materiały eksploatacyjne i nośniki oraz produkty, które są niekompletne lub uszkodzone.  Zwrotowi również nie podlegają również produkty dmuchane ze względów higienicznych w zaplombowanych opakowaniach (podstawa prawna 38 pkt 5 ustawy konsumenckiej o wyjątkach w wyłączeniu produktów zwrotu w umowie zawartej na odległość), produkty higieniczne (szczotki, szczoteczki, gąbki, czepki kąpielowe, kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach lub z plombą).

5.3.Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość należy w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość oraz odesłać towar na adres magazynu. Od umowy zawartej na odległość należy odstąpić drogą elektroniczną na adres: store@melimelu.pl podając w tytule wiadomości: Odstąpienie od umowy zamówienia nr [*****]. W treści odstąpienia od umowy prosimy o podanie numeru zamówienia, danych klienta oraz nazwę zwracanego produktu. Następnie prosimy o odesłanie towaru na adres magazynu wskazany w zakładce ZWROTY podając na przesyłce swoje dane umożliwiające identyfikację zamówienia na podstawie uprzednio wysłanego odstąpienia od umowy. Przesyłki, których nie można zidentyfikować na podstawie odstąpienia od umowy nie będą przyjmowane. Zwroty po terminie nie są akceptowane. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

5.5. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej lub wymiany towaru. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwroty po terminie nie są akceptowane

5.6. Zwracany produkt powinien być nowy i nie powinien  nosić śladów użytkowania, prosimy o zwrot  w miarę możliwości w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, zawierającym dowód zakup, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT z kompletną jego zawartością. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu w przypadku widocznych śladów użytkowania i powodującego niemożność odsprzedania produktu innemu Klientowi w nienaruszonym stanie. 

5.7. Po otrzymaniu przez Sklep meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu i zgodności produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient. W przypadku zmniejszenia wartości produktu przez Klienta, Sklep meli meli obciąży Klienta dodatkowymi kosztami z tytułu rękojmi. 

6. REKLAMACJA

6.1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie meli melu pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Sklep meli melu zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

6.2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres sklepu.

6.3. W opisie reklamacji powinny znaleźć się:

a) numer zamówienia, data zakupu, nazwa produktu,

a) informacje dotyczące niezgodności i/lub wady przedmiotu i daty jej wystąpienia,

b) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży,

c) danych kontaktowych osoby składającej reklamacji takich jak e-mail i/lub nr telefonu.

6.4. Następnie należy wysłać reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji  na adres wskazany w formularzu reklamacji.

6.5 W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

6.6 W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Klient jest zobowiązany do odbioru reklamowanego produktu w ciągu 1 miesiąca. W przeciwnym razie towar będzie magazynowany w zewnętrznym magazynie na koszt kupującego.

6.7 Reklamacji nie podlega naturalne drewno: mango oraz recyklingowane drewno, które może nosić ślady naturalnych pęknięć drewna oraz sęków.

6.8. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia produktu dmuchanego w ciągu 14 od otrzymania przesyłki pod kątem wyeliminowania wad fabrycznych. Po tym czasie reklamacje na wady fabryczne produktów nie będą przyjmowane, a rozpatrywane będą jako reklamacje z toku użytkowania.

7. OUTLET

7.1. Sklep prowadzi zakładkę OUTLET w której znajdują się końcówki serii oraz wyprzedaż ekspozycji.

7.2. Produkty z zakładki OUTLET są dodatkowo przecenione z uwagi na to, że:

- są ostatnimi sztukami serii;

- są produktami powystawowymi bądź ekspozycyjnymi

- mogą być produktami drugiej kategorii zgodnie z definicją i posiadać niewielkie skazy;

- posiadają niewielkie defekty, które nie przeszkadzają w użytkowaniu, ale wpływają na wygląd wizualny w nieznacznym stopniu; defekty te nie podlegają reklamacji;

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Administratorem danych osobowych Sklepu meli melu jest firma Meli Melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. 19 Stycznia 17a/25, 09-140 Raciąż wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o numerze NIP 9552260436, REGON 362977332.

8.2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

8.3. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Sklep meli melu zobowiązuje się do ochrony danych osobowych otrzymanych w procesie rejestracji i złożenia zamówienia. Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcie swoich danych.

8.4. W celu realizacji zamówienia i dostarczenia towaru pod wskazany przez Klienta adres, odbiorcami danych są również firmy transportowe oraz Poczta Polska, za pośrednictwem których wysyłane są przesyłki, a także podmioty obsługujące płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą/kredytową.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Regulamin może zostać zmieniony w każdym momencie. Zmiany Regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w Sklepie meli melu.

9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maję przepisy Kodeksu Cywilnego.

9.3 Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu meli melu i stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy kierować na adres store@melimelu.pl. 

9.4. Sklep stosuje politykę cookies, która określa zasady wykorzystania plików cookies (tj. ich przechowywania na urządzeniu użytkownika i uzyskiwania do nich dostępów) w Sklepie meli melu. Brak zmian dokonanych przez użytkownika w przeglądarce oznacza akceptację polityki cookies stosowanej przez sklep.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl