Kontakt    

Producenci

Regulamin

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.melimelu.pl prowadzony jest przez Małgorzatę Szelągiewicz prowadzącą działalność gospodarczą jako Meli Melu Małgorzata Szelągiewicz z siedzibą w Szczecinie 70-787, ul. Wańkowicza 31/7, wpisaną do rejestru do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Urząd Miasta w Szczecinie pod numerem NIP: 9552260436, REGON: 362977332.  Adres poczty elektronicznej: store@melimelu.pl, nr telefonu: +48 500 159 282.

1.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówień jest firma Meli Melu Małgorzata Szelągiewicz. Dane osobowe wykorzystywane są w celu wystawienia faktury, korespondencji, płatności i dostarczenia zamawianego towaru pod wskazany adres. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

1.3. Klient posiada pełne prawo wglądu, aktualizacji lub usunięcia swoich danych z bazy Sklepu meli melu.

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Aby skorzystać z usług Sklepu meli melu należy na stronie www.melimelu.pl zarejestrować się lub złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji. W obu przypadkach należy wypełnić stosowny formularz podając dane osobowe i zaakceptować Regulamin Sklepu.

2.2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny drogą elektroniczną.

2.3. Zamówienia realizowane są w dni robocze.

2.4. Klient informowany jest drogą elektroniczną o postępie realizacji złożonego zamówienia.

2.5. Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny do przygotowania przesyłki przez meli melu oraz czas transportu.

2.6. Czas niezbędny do przygotowania przesyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie meli melu w przypadku przelewu tradycyjnego lub gdy transakcja uzyska status wykonany w przypadku płatności elektronicznej.

2.7. Czas niezbędny do przygotowania przesyłki podany jest przy każdym produkcie. Produkty dostępne w magazynie meli melu wysyłane są w ciągu 24-48 godzin, w szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. Czas oczekiwania na produkty na zamówienie jest zróżnicowany i waha się od 10 do 30 dni.  

2.8 Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon (lub faktura).

2.9 Złożone zamówienie można anulować drogą elektroniczną poprzez adres store@melimelu.pl. Zamówienie wysłane do Klienta, nie może zostać anulowane.

2.10. Wszystkie ceny wyrażone są w PLN i są cenami brutto. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

2.11. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany poprzez Klienta sposób.  

3. DOSTAWA

3.1. Dostawa towarów odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce wskazane przez Klienta podczas składania zamówienia. Dostawa zagraniczna ustalana jest indywidualnie z Klientem.

3.2. Klient wybiera sposób dostawy spośród oferowanych przez Sklep meli melu, wyjątek stanowią meble, które wysyłane są wyłącznie kurierem zleconym przez producenta.

3.3. Wszystkie produkty dostępne w magazynie meli melu wysyłane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej i Poczty Polskiej. Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu się.

3.4. Każda przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona i zapakowana tak, aby uniknąć uszkodzenia w trakcie transportu. Każdą przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera lub listnonosza, jak również – o ile to możliwe – wykonać zdjęcia szkody. Tylko w takim przypadku reklamacje dotyczące uszkodzeń w trakcie transportu będą rozpatrywane.

3.5. Czas transportu, licząc od dnia wysłania zamówienia przez sklep meli melu, wygląda następująco:

a) Kurier zewnętrzny (dotyczy mebli) – do 2 dni roboczych,

b) Kurier – do 2 dni roboczych,

c) Poczta Polska – do 2 dni roboczych,

d) Odbiór osobisty – uzależniony od Klienta.

3.6. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Zamówienia powyżej 350 zł wysyłane są za darmo. Zamówienia poniżej 349,99 zł wysyłane są wg poniższego cennika:

a) Kurier – 16,00 zł,

b) Poczta Polska - 12,00 zł,

c) Odbiór osobisty – 0,00 zł.

Wyjątek stanowią meble, których koszt transportu wynosi 30 zł niezależnie od wartości zamówienia. Na meble muszą być złożone osobne zamówienia.

4. PŁATNOŚCI

4.1. Ceny towarów i transportu są cenami brutto wyrażonymi w PLN.

4.2. Płatności dokonać można na 2 sposoby:

a) przelew tradycyjny na konto bankowe: 
Małgorzata Szelągiewicz, ul. Wańkowicza 31/7, 70-787 Szczecin

Przelewy krajowe: Bank Millennium S.A. 82 1160 2202 0000 0002 9182 0142,

Przelewy zagraniczne: Bank Millennium S.A. ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
IBAN: PL 82 1160 2202 0000 0002 9182 0142
SWIFT: BIGBPLPW

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Na zapłatę oczekujemy 5 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia (decyduje data zaksięgowania na koncie). Nieopłacone w terminie zamówienie, zostanie anulowane. 

b) płatność elektroniczna - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl (w tym również PayPal), którego właścicielem jest DialCom24 Sp. z o.o., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164. Płatność elektroniczna umożliwia szybki i bezpieczny transfer środków poprzez przelew natychmiastowy w większości banków w Polsce oraz płatność kartą płatniczą/kredytową. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Sklep meli melu w ciągu kilku minut otrzymuje od serwisu Przelew24.pl potwierdzenie zapłaty przez Klienta. Więcej informacji na stronie: www.przelewy24.pl.          

5. ZWROTY

5.1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny wysyłając do sklepu odpowiednie oświadczenie.

5.2. Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, nagrania video i audio, oprogramowanie komputerowe zapisane na nośnikach, jeśli zostało naruszone oryginalne opakowane, produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta, materiały eksploatacyjne i nośniki oraz produkty, które są niekompletne i posiadają zniszczone opakowanie. Ponadto zwrotowi nie podlega bielizna i artykuły bieliźniane (majtki, piżamy).

5.3. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy poinformować Sklep meli melu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poprzez wysłanie stosownego oświadczenia wypowiedzenia umowy (podając numer konta bankowego do zwrotu środków w przypadku płatności przelewem tradycyjnym) drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl. W oświadczeniu należy podać dane klienta, numer zamówienia, nazwę/symbol zwracanego produktu. 

5.4. Zwracany towar należy odesłać w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki ze sklepu meli melu na adres meli melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. Piłsudskiego 2 09-140 Raciąż

5.5. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

5.6. Zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu w przypadku widocznych śladów użytkowania i powodującego niemożność odsprzedania produktu innemu Klientowi w nienaruszonym stanie.

5.7. Po otrzymaniu przez Sklep meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu i zgodności produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient. W przypadku zmniejszenia wartości produktu przez Klienta, Sklep meli meli obciąży Klienta dodatkowymi kosztami z tytułu rękojmi.

6. REKLAMACJA

6.1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie meli melu pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Sklep meli melu zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

6.2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres: meli melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. Wańkowicza 31/7, 70-787 Szczecin.

6.3. W opisie reklamacji powinny znaleźć się:

a) numer zamówienia, data zakupu, nazwa produktu,

a) informacje dotyczące niezgodności i/lub wady przedmiotu i daty jej wystąpienia,

b) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży,

c) danych kontaktowych osoby składającej reklamacji takich jak e-mail i/lub nr telefonu.

6.4. W przypadku informacji zwrotnej ze Sklepu meli melu o konieczności dostarczenia produktu do siedziby Sklepu, Klient zostanie poproszony o odesłanie towaru na adres: meli melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. Piłsudskiego 2 09-140 Raciąż

6.5 W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

7.1. Administratorem danych osobowych Sklepu meli melu jest firma Meli Melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. Wańkowicza 31/7, 70-787 Szczecin wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o numerze NIP 9552260436, REGON 362977332.

7.2. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Sklep meli melu zobowiązuje się do ochrony danych osobowych otrzymanych w procesie rejestracji i złożenia zamówienia. Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcie swoich danych.

7.3. W celu realizacji zamówienia i dostarczenia towaru pod wskazany przez Klienta adres, odbiorcami danych są również firmy transportowe oraz Poczta Polska, za pośrednictwem których wysyłane są przesyłki, a także podmioty obsługujące płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą/kredytową.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Regulamin może zostać zmieniony w każdym momencie. Zmiany Regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w Sklepie meli melu.

8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maję przepisy Kodeksu Cywilnego.

8.3 Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania Sklepu meli melu i stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy kierować na adres store@melimelu.pl. 

8.4. Sklep stosuje politykę cookies, która określa zasady wykorzystania plików cookies (tj. ich przechowywania na urządzeniu użytkownika i uzyskiwania do nich dostępów) w Sklepie meli melu. Brak zmian dokonanych przez użytkownika w przeglądarce oznacza akceptację polityki cookies stosowanej przez sklep.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl