Kontakt    

Producenci

Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient, tj. osoba fizyczna może w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy poinformować, a następnie odesłać towar w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Sklep należy poinformować poprzez wysłanie stosownego oświadczenia odstąpienia od umowy drogą elektroniczną.

Zwracany towar należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na adres Meli Melu ul. Jesionowa 5B 09-140 Raciąż . Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Przesyłki nadajemy na dane Klienta, który dokonywał zakupu - przesyłki, których nie można zweryfikować przy odbiorze nie będą przyjmowane.

Po otrzymaniu przez meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta.

Zwrotowi towaru nie podlegają produkty na zamówienie Klienta bez określonego czasu realizacji oraz produkty określone szczegółowo Regulaminie sklepu w punkcie 5.2. 

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres: meli melu, ul. Jesionowa 5B 09-140 Raciąż

Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać numer zamówienia, nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie.

W przypadku informacji zwrotnej ze sklepu o konieczności dostarczenia produktu do siedziby meli melu, Klient zostanie poproszony o odesłanie towaru na powyższy adres. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. 

W przypadku otrzymania zamówienia, które przyszło uszkodzone prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkodowego z kurierem doręczającym przesyłkę.

 

Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się również w Regulaminie Sklepu meli melu.

 

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
store@melimelu.pl
+48 500 159 282

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl