Kontakt    

Producenci

Zwroty i reklamacje

 ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient, tj. osoba fizyczna może w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru dokonać zwrotu towaru.

Aby dokonać zwrotu towaru należy w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość w drodze wysłania odpowiedniego oświadczenia z adresu e-mail przypisanego do zamówienia oraz odesłać towar na adres magazynu nie przekraczając wskazanego terminu. Od umowy zawartej na odległość należy odstąpić drogą elektroniczną na adres: info@melimelu.pl podając w tytule wiadomości: Odstąpienie od umowy zamówienia nr [*****]. W treści odstąpienia od umowy prosimy o podanie numeru zamówienia, danych klienta oraz nazwę zwracanego produktu oraz jego wartość. Następnie prosimy o odesłanie towaru na adres:


UWAGA! Zmiana adresów od 10.01:

Rekomendowany zwrot  do AUTOMATU PACZKOWEGO BALIKOMAT GLS ID: SK90637-PLOCKER001 - dane adresowe: ALZABOX Solosnica 527 , Plavecke Podhradie, 90636  na dane odbiorcze: info@melimelu.pl - przesyłki odbieramy w godzinach 9.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.

zwroty kurierskie na magazyn Park North będą dostępne  wkrótce: FAO Meli Melu - magazyn, Pannatoni Park Panasystem, 900 68  Plavecky Stvork Slovakia - prosimy uprzejmie bez uprzedniego ustalenia nie kierować przesyłek kurierskich bezpośrednio na magazyn.

Na przesyłce należy podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia w odniesieniu do uprzednio wysłanego odstąpienia od umowy na podstawie którego magazyn przyjmie zwrot (tj. Odstąpienie d umowy zamówienia [nr****] - wiadomość przypisana do Państwa zamówienia automatycznie). Przesyłki, których nie można zidentyfikować na podstawie wysłanego odstąpienia od umowy nie będą przyjmowane. Jeżeli wysyłasz zwrot do paczkomatu w aplikacji muszą być widoczne osoby zamawiającej, która ówcześnie odstąpiła od umowy zakupu. . Zwroty po terminie nie są akceptowane. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

Po otrzymaniu przez meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. 

Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru zewnętrznego i wewnętrznego.

Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy, gdyż zwrotowi towaru nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie, wszystkie produkty dmuchane ze względów higienicznych, bezpieczeństwa oraz wysokiego ryzyka uszkodzenia oraz produkty higieniczne (szczotki, szczoteczki, gąbki, kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach lub z plombą) oraz nośniki audiowizualne oraz audio, projektory obrazu oraz nośniki danych - zgodnie z obowiązującą ustawą praw konsumenta i wyłączeniu wybranych grup produktów z prawa zwrotu. 

 

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.plWówczas wyślemy Państwo stosowny formularz reklamacji do wypełnienia i poinformujemy w jaki sposób będzie przebiegał proces reklamacji.

Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać w tytule maila "REKLAMACJA oraz numer zamówienia", następnie w treści nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie. Następnie należy wysłać reklamowany towar wraz z przesłanym przez Obsługę formularzem reklamacji na adres podany w formularzu reklamacji. Prosimy o zamieszczenie na przesyłce danych osoby zamawiającej bądź numeru reklamowanego zamówienia, co umożliwi identyfikację zamówienia. Przesyłki, których nie będzie można zidentyfikować na podstawie numeru zamówienia bądź danych Klienta nie będą przyjmowane. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. 

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki po jej odbiorze. Jeżeli zaobserwują Państwo niezgodność lub uszkodzenie mechaniczne prosimy o kontakt oraz w przypadku uszkodzenia wysłanie protokołu szkody spisanego z firmą przewozową w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki, co jest podstawą do złożenia reklamacji przez sklep u przewoźnika. W innym przypadku reklamacje z tytułu uszkodzenia lub niezgodności  nie będą miały podstawy realizacji. Protokół szkody należy wysłać na adres mailowy: store@melimelu.pl podajc w tytule: PROTOKÓŁ SZKODY, zamówienie nr ****. 

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia produktu dmuchanego przed jego użytkowaniem oraz dedykowanego produktom plażowym w warunkach domowych w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki pod kątem wyeliminowania wad fabrycznych. Po tym czasie reklamacje na wady fabryczne produktów nie będą przyjmowane z powodu łatwości uszkodzenia produktu , a rozpatrywane będą jako reklamacje z toku użytkowania.

 

 

Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się również w Regulaminie Sklepu meli melu.

 

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z ogólną obsługą klienta:

store@melimelu.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl