Kontakt    

Producenci

Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient może w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy poinformować sklep meli melu w terminie do 14 dni poprzez wysłanie stosownego oświadczenia odstąpienia od umowy (podając numer konta bankowego do zwrotu środków w przypadku płatności przelewem tradycyjnym) drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl. W oświadczeniu nalezy podać dane klienta, numer zamówienia oraz nazwę/symbol zwracanego produktu.

Następnie należy odesłać zwracany towar w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania przesyłki na adres Meli Melu ul. Wańkowicza 31/7 70-787 Szczecin. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, zapakowany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (w tym również metki). Po otrzymaniu przez meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta.

Zwrotowi towaru nie podlegają produkty określone szczegółowo Regulaminie sklepu w punkcie 5.2. 

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres: meli melu Małgorzata Szelągiewicz, ul. Wańkowicza 31/7, 70-787 Szczecin.

Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać numer zamówienia, nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie.

W przypadku informacji zwrotnej ze sklepu o konieczności dostarczenia produktu do siedziby meli melu, Klient zostanie poproszony o odesłanie towaru na powyższy adres. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. 

 

Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się również w Regulaminie Sklepu meli melu.

 

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
store@melimelu.pl
+48 500 159 282

+48 609 812 717

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl