Kontakt    

Producenci

Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient, tj. osoba fizyczna może w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy oraz dokonać zwrotu towaru.

Aby odstąpić od umowy należy poinformować sklep o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl podając w treści dane Klienta, numer zamówienia oraz nazwę zwracanego produktu oraz dokonać zwrotu towaru.

Zwracany towar należy dostarczyć  na adres Meli Melu ul. Jesionowa 5B 09-140 Raciąż w ciągu 14 dni . Prosimy o zamieszczanie na przesyłce danych osoby zamawiającej, co umożliwi identyfikację zamówienia. Przesyłki, których nie można zidentyfikować nie będą przyjmowane. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej. Sklep meli melu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

Po otrzymaniu przez meli melu przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta. 

Zwrotowi towaru nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie, nośniki audiowizualne i audio.

Zwroty po terminie nie są akceptowane.

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, nieprawidłowego funkcjonowania lub innej wady, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy przesłać informację drogą elektroniczną na adres store@melimelu.pl lub w formie papierowej tradycyjną przesyłką na adres: meli melu, ul. Jesionowa 5B 09-140 Raciąż.

Wysyłając informację drogą elektroniczną, należy podać numer zamówienia, nazwę produktu, datę zakupu, szczegółowy opis wady i daty jej stwierdzenia, dane kontaktowe, można również dołączyć zdjęcie. Następnie należy wysłać reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji na adres: Meli Melu - reklamacje, ul. Jesionowa 5B, 09-140 Raciąż. Prosimy o zamieszczenie na przesyłce danych osoby zamawiającej, co umożliwi identyfikację zamówienia. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a o jej wyniku i sposobie rozstrzygnięcia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. 

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki niezwłocznie po jej odbiorze. Jeżeli zaobserwują Państwo uszkodzenie lub ubytek prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem.

W przypadku otrzymania zamówienia, które przyszło uszkodzone w sposób mechaniczny prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkodowego z firmą przewozową, co jest podstawą do złożenia reklamacji. W innym przypadku reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą miały podstawy realizacji

 

Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się również w Regulaminie Sklepu meli melu.

 

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
store@melimelu.pl
+48 500 159 282

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl